HTML

angol főiskola

Angol főiskolát csinálunk Magyarországon. Angol rendszer szerint tanítunk, angol módra gondolkodunk. Angol és Magyar tapasztalatainkat szeretnénk megosztani.

Friss topikok

  • angoliskolás: Update: Angol partnereink véleménye a tárgyalásokról: "It was a real pleasure to meet you and Greg... (2012.06.04. 09:34) A vendégszerető magyarok

Címkék

Mi a fontos az oktatásban?

2012.05.18. 09:04 angoliskolás

Nemrég akadtam rá egy olyan blogra, amely két bemutatkozó videót hasonlított össze. http://mediq.blog.hu/2012/05/17/ilyen_az_orvosi_egyetem_cambridge-ben?utm_source=ketrec&utm_medium=link&utm_content=2012_05_18&utm_campaign=index

A helyzet az, hogy megint igaz a tétel: Mindenki magából indul ki. Angliában nem kell hangsúlyozni, hogy biztonságos a város, vagy a campus, annak ellenére, hogy egyáltalán nem biztos, hogy kevesebb bűncselekmény történik Oxfordban, vagy Cambridge-ben, mint Miskolcon vagy Debrecenben. Viszont amit a debreceniek fontosnak tartanak elmeséltetni magukról, azért az tényleg vicces. Vannak számítógépek, és lehet enni, és ha akarod (vagyis, ha van elég pénzed) akkor lakhatsz egyedül. A villamos pedig sokáig jár, úgyhogy nyugodtan mehetsz bulizni. A zene pörgős, a kép ugrál, ahogyan azt egy mai tizenéves elvárja, de azért nekem a cambridge-i mégiscsak hitelesebb. Mert ott is elmondják, hogy jók a körülmények, de a legfontosabb nekem mégis az volt, amikor az egyik hallgató egy szende félmosoly kíséretében elmondja: Én negyedéves vagyok, és komoly munkát végzek. És itt tulajdonképpen tudósnak nevelnek. 

Az oktatás feladata hogy tudást, hitet, önbecsülést adjon diákjainak. És ne csak oktasson, de lehetőleg neveljen is.

Szólj hozzá!

Címkék: oktatás anglia magyarország egyetem

A bejegyzés trackback címe:

https://angolfoiskola.blog.hu/api/trackback/id/tr714523749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása